torstai 12. toukokuuta 2011

Kerron teille nyt kuka on mun ainaisen jaksamiseni takana :)

Elisa kulta<33

Tämä nainen on syyni miksi aina jaksan herätä uuteen aamuun ja todeta että tässä maailmassa on jotain elämisen arvoista <33

tapasin tämän naisen noin 7kuukautta sitten ensi kerrataa kun tapasimme en voinut uskoo että tää ihana ja uskomaton nainen vaikuttaa mun elämääni viel koko mun loppuikäni ajan...

Olemme onnellisia yhdessä ja pahemmilta riidoilta on vältytty.. aina kuitenkin hyvässä parisuhtees on ja alamäkensä

Ensi kesä tulee olemaan koettelemus meille molemmille.. Armejia tulee varmasti aiheuttamaan monen itkut ja surut mutta jos suhteemme kestää sen tahansa muutakin...


tässä naisessa on jotai erityistä ja se on se että  hän on täysin erillainen kuin muut

Niin rehellinen,aito ja rakastaa mua niin olen aina halunnut naisen rakastavan :) Kiitos kulta kaikesta :) <3 ja erityisesti siitä että oot mun elämässä

2 kommenttia:

  1. Oli ny tääki pakko tulla tsekkailee ko vahingos eksyi (: Mut iha kiva blogi (:

    http://kingimidenvaltakunta.blogspot.com/ <--- käy toki tsekkaas jos yhtääkkää kiinnostaa (:

    ps. tajusi et Elisal o tosa kuvas too mu hubbari (;

    VastaaPoista